Цаг үе
Хот, нийтийн аж ахуйн чиглэлээр 2019 онд иргэдээс ирсэн дуудлага, санал гомдлыг танилцуулав

Хот, нийтийн аж ахуйн чиглэлээр 2019 онд иргэдээс ирсэн дуудлага, санал гомдол хүлээн авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээний тухай танилцуулгыг Улаанбаатар хотын Ерөнхий менежер бөгөөд Захирагчийн ажлын албаны дарга Т.Гантөмөр хийлээ.
Инженерийн хангамжийн болон нийтийн үйлчилгээний нийт байгууллагууд иргэдээс ирсэн дуудлагын дагуу мэргэжлийн үйлчилгээ үзүүлж ажилласан бөгөөд Иргэд хүлээн авах төвд нийт 7144 өргөдөл, гомдол, Улаанбаатар хотын Шуурхай удирдлага, зохицуулалтын төвийн шугамаар нийт 5440 мэдээлэл, гомдол ирж бүрэн шийдвэрлэгдсэн байна. Нийслэлийн хэмжээнд ирсэн хот, нийтийн аж ахуйн чиглэлээр 1.686.173 дуудлага ирсэн ба дараагийн шатны буюу дээд шатны байгууллагад ирсэн санал, гомдол 0.75 хувийг эзэлж байна.
2017-2019 онд ихэнх инженерийн хангамжийн байгууллагуудад гарсан технологийн зөрчил жил бүр буурч, 2019 оныг 2018 онтой харьцуулахад гомдол, мэдээллийн тоо 2523-аас 1934 болж 24.3 хувиар, шийдвэрлэлтийн дундаж хугацаа 41 хувиар тус тус буурсан нь иргэдэд хүрч буй үйлчилгээнд чанарын ахиц гарсан үзүүлэлт гэж Улаанбаатар хотын Шуурхай удирдлага, зохицуулалтын төвийн дарга Ч.Ган-Очир онцолж хэлэв.
Уг асуудлыг зөвлөлийн гишүүд хэлэлцэж, иргэдийг шуурхай удирдлагаар хангаж ажиллахыг холбогдох газруудад тэмдэглэлээр үүрэг болголоо.
Цаг үе
БОАЖ-ын сайдын нэрэмжит тэтгэлгийн эзэд тодорлоо

Цаг үе
Ази, Европыг холбосон АН-4 чиглэлийн автотээврийн коридор нээгдлээ
Цаг үе
ОУОХ-ны ерөнхийлөгч Томас Бах тамирчдын төлөөлөлтэй уулзлаа
-
Цаг үе2021/08/06
Үс шинээр үргээлгэх буюу засуулахад тохиромжгүй
-
Улстөр нийгэм2021/04/09
Бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн үед зах, худалдааны төвүүдэд өдөр бүр хяналт, шалга...
-
Улстөр нийгэм2022/02/22
Нийслэлд хөдөлмөр эрхэлж байгаа хүмүүсийн 46.1 хувь нь эмэгтэйчүүд байна
-
Шударга мэдээ2021/02/19
Цар тахлын эсрэг вакцин авахад АНУ-аас дэмжлэг хүсэв
Сэтгэгдэл